Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Damskie spodnie trekkingowe Milo...

SIGG Miracle Mug 0,27 l w kolorze czarnym to poręczny kubek idealny do...

SIGG Miracle Mug 0,27 l w kolorze Lingoberry to poręczny kubek idealny...

SIGG Miracle Mug 0,27 l w kolorze Milky Green to poręczny kubek idealny...

Opinel Outdoor Junior No.07 Blue – bezpieczny nóż składany dla dzieci z...

Opinel Inox No.08 Khaki to lekki i poręczny nóż składany wykonany ze...

Opinel Inox No.08 Brown blue to lekki i poręczny nóż składany wykonany...

Opinel Inox No.08 Dark blue to lekki i poręczny nóż składany wykonany ze...

Opinel Inox No.07 Anise to lekki i poręczny nóż składany wykonany ze...

Opinel Inox No.07 Cyan Blue to lekki i poręczny nóż składany wykonany ze...

Lekka i wytrzymała butelka ze stali nierdzewnej, przeznaczona do...

Kije trekkingowe IRON Grip 2.0 to wytrzymałe, trzysegmentowe kije z...

Wytrzymała butelka 650 ml ze stali nierdzewnej, wolna od BPA, szczelna,...
Zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
W celu dokonania zwrotu postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Gawra Sklep Turystyczny
ul. Artyleryjska 7
15-875 Białystok
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. W przypadku, gdy produkt nie spełnia powyższych wymagań, odesłanie go nastąpi na koszt kupującego.
Zwrot kosztów za produkt zostanie dokonany w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Koszt wysyłki zwrotnej ponosi kupujący.
Wymiany
W przypadku chęci wymiany produktu, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Procedura wymiany wygląda następująco:
Koszty wysyłki związane z wymianą (zarówno zwrotu, jak i wysyłki nowego produktu) ponosi kupujący.
Reklamacje
W sklepie oferujemy produkty fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie towary posiadają fabryczną gwarancję producenta lub importera oraz rękojmię sprzedawcy na okres 2 lat.
Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy opakowanie nie zostało uszkodzone w transporcie. W przypadku zauważenia uszkodzeń (np. rozerwanych taśm lub plomb) należy odmówić przyjęcia przesyłki, sporządzić protokół szkody i jak najszybciej skontaktować się z nami w celu rozwiązania problemu.
W przypadku stwierdzenia wady produktu, prosimy o wykonanie poniższych kroków:
Telefonicznie: 519 457 216,
Mailowo: sklep@gawra-sklep.pl
Wyślij zdjęcia wady produktu mailowo, dołączając:
Po analizie zgłoszenia sklep poinformuje Cię, czy produkt wymaga wysłania do producenta. Jeśli tak, otrzymasz:
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki od klienta.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient.
Kontakt
Jeżeli masz pytania lub wątpliwości dotyczące zwrotów, wymian lub reklamacji, skontaktuj się z nami:
Telefon: 519 457 216