Producenci

Promocje

INFORMACJE

Nowe produkty

Zwroty, wymiany i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

W celu dokonania zwrotu postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy (możesz go pobrać [tutaj] lub napisać odręcznie).
  2. Zapakuj produkt, upewniając się, że:
  • Nie był używany,
  • Posiada oryginalne opakowanie, metki i dowód zakupu (paragon).
  1. Zgłoś zamiar zwrotu telefonicznie pod numerem 519 457 216 lub mailowo na adres sklep@gawra-sklep.pl
  2. Wyślij przesyłkę na adres:

Gawra Sklep Turystyczny

ul. Artyleryjska 7

15-875 Białystok

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. W przypadku, gdy produkt nie spełnia powyższych wymagań, odesłanie go nastąpi na koszt kupującego.

Zwrot kosztów za produkt zostanie dokonany w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Koszt wysyłki zwrotnej ponosi kupujący.

Wymiany

W przypadku chęci wymiany produktu, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Procedura wymiany wygląda następująco:

  1. Zgłoś chęć wymiany telefonicznie pod numerem 519 457 216 lub mailowo na adres sklep@gawra-sklep.pl
  2. Wyślij produkt, który chcesz wymienić, na podany wyżej adres.

Koszty wysyłki związane z wymianą (zarówno zwrotu, jak i wysyłki nowego produktu) ponosi kupujący.

Reklamacje

W sklepie oferujemy produkty fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie towary posiadają fabryczną gwarancję producenta lub importera oraz rękojmię sprzedawcy na okres 2 lat.

Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy opakowanie nie zostało uszkodzone w transporcie. W przypadku zauważenia uszkodzeń (np. rozerwanych taśm lub plomb) należy odmówić przyjęcia przesyłki, sporządzić protokół szkody i jak najszybciej skontaktować się z nami w celu rozwiązania problemu.

W przypadku stwierdzenia wady produktu, prosimy o wykonanie poniższych kroków:

  • Skontaktuj się z nami:

    Telefonicznie: 519 457 216,

Mailowo: sklep@gawra-sklep.pl

Wyślij zdjęcia wady produktu mailowo, dołączając:

  • Krótki opis problemu
  • Imię i nazwisko,
  • Nazwę towaru
  • Numer zamówienia,
  • Numer telefonu.

Po analizie zgłoszenia sklep poinformuje Cię, czy produkt wymaga wysłania do producenta. Jeśli tak, otrzymasz:

  •          Etykietę do wysyłki,
  •          Protokół reklamacyjny, wypełniony przez sklep.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki od klienta.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient.

Kontakt

Jeżeli masz pytania lub wątpliwości dotyczące zwrotów, wymian lub reklamacji, skontaktuj się z nami:

  • E-mail: sklep@gawra-sklep.pl
  • Telefon: 519 457 216
    Dział obsługi klienta odpowiada na pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00–17:00.

ADRES DO WYSYŁEK:

Gawra Sklep Turystyczny

ul. Artyleryjska 7

15-875 Białystok

Telefon: 519 457 216