Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Lekka, damska kurtka membranowa.
Airlite II to lekki, jednoosobowy materac dmuchany, który doskonale...
Airlite I to ultralekki, jednoosobowy materac dmuchany, który doskonale...
Mata samopompująca Bergson Sleepwell IV – gruba, komfortowa i...
Mata samopompująca Bergson Sleepwell III to idealny wybór na biwak czy...
Rękawice bez palców PROGRIP FERRATA – idealne na Via Ferraty i parki...
MAG CARB od Rock Tech to magnezja w płynie bez kalafonii – bezpieczna...
Rock Tech DRY 5 to wysokiej jakości magnezja w płynie, stworzona na...
Rock Tech DRY 5 to wysokiej jakości magnezja w płynie, stworzona na...
Venturi to ultralekki kask wspinaczkowy od Edelweiss – tylko 240 g,...
Venturi to ultralekki kask wspinaczkowy od Edelweiss – tylko 240 g,...
Bergson SKYLINE – elegancki plecak miejski 18L z materiału Duront....
Bergson SKYLINE – elegancki plecak miejski 18L z materiału Duront....
Zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
W celu dokonania zwrotu postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Gawra Sklep Turystyczny
ul. Artyleryjska 7
15-875 Białystok
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. W przypadku, gdy produkt nie spełnia powyższych wymagań, odesłanie go nastąpi na koszt kupującego.
Zwrot kosztów za produkt zostanie dokonany w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Koszt wysyłki zwrotnej ponosi kupujący.
Wymiany
W przypadku chęci wymiany produktu, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Procedura wymiany wygląda następująco:
Koszty wysyłki związane z wymianą (zarówno zwrotu, jak i wysyłki nowego produktu) ponosi kupujący.
Reklamacje
W sklepie oferujemy produkty fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie towary posiadają fabryczną gwarancję producenta lub importera oraz rękojmię sprzedawcy na okres 2 lat.
Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy opakowanie nie zostało uszkodzone w transporcie. W przypadku zauważenia uszkodzeń (np. rozerwanych taśm lub plomb) należy odmówić przyjęcia przesyłki, sporządzić protokół szkody i jak najszybciej skontaktować się z nami w celu rozwiązania problemu.
W przypadku stwierdzenia wady produktu, prosimy o wykonanie poniższych kroków:
Telefonicznie: 519 457 216,
Mailowo: sklep@gawra-sklep.pl
Wyślij zdjęcia wady produktu mailowo, dołączając:
Po analizie zgłoszenia sklep poinformuje Cię, czy produkt wymaga wysłania do producenta. Jeśli tak, otrzymasz:
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki od klienta.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient.
Kontakt
Jeżeli masz pytania lub wątpliwości dotyczące zwrotów, wymian lub reklamacji, skontaktuj się z nami:
Telefon: 519 457 216