Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Funkcjonalny plecak wodoodporny....
Damskie legginsy SWIFTLAYER™ VTX Black z wysokim stanem i materiału...
Damska bluza SWIFTLAYER™ Full Zip VTX – lekka, elastyczna i oddychająca...
Damska bluza SWIFTLAYER™ Full Zip VTX – lekka, elastyczna i oddychająca...
Damska bluza techniczna SWIFTLAYER™ Half Zip VTX to lekka, elastyczna i...
Damska bluza techniczna SWIFTLAYER™ Half Zip VTX Black to lekka,...
Damska koszulka z długim rękawem COMFORT WOOL z wełną merino – miękka,...
Damska koszulka z krótkim rękawem do codziennego użytku dla aktywnych...
Buty trekkingowe NYIKA Mid STX AW25 to połączenie kobiecego stylu i...
Buty trekkingowe NYIKA Mid STX AW25 to połączenie kobiecego stylu i...
Buty trekkingowe damskie SOIRA Low STX AW25– lekkie, oddychające i...
Buty trekkingowe damskie SOIRA Low STX AW25– lekkie, oddychające i...
Buty trekkingowe męskie KIBO Low STX – lekkie, oddychające i...
Zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
W celu dokonania zwrotu postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Gawra Sklep Turystyczny
ul. Artyleryjska 7
15-875 Białystok
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. W przypadku, gdy produkt nie spełnia powyższych wymagań, odesłanie go nastąpi na koszt kupującego.
Zwrot kosztów za produkt zostanie dokonany w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Koszt wysyłki zwrotnej ponosi kupujący.
Wymiany
W przypadku chęci wymiany produktu, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Procedura wymiany wygląda następująco:
Koszty wysyłki związane z wymianą (zarówno zwrotu, jak i wysyłki nowego produktu) ponosi kupujący.
Reklamacje
W sklepie oferujemy produkty fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie towary posiadają fabryczną gwarancję producenta lub importera oraz rękojmię sprzedawcy na okres 2 lat.
Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy opakowanie nie zostało uszkodzone w transporcie. W przypadku zauważenia uszkodzeń (np. rozerwanych taśm lub plomb) należy odmówić przyjęcia przesyłki, sporządzić protokół szkody i jak najszybciej skontaktować się z nami w celu rozwiązania problemu.
W przypadku stwierdzenia wady produktu, prosimy o wykonanie poniższych kroków:
Telefonicznie: 519 457 216,
Mailowo: sklep@gawra-sklep.pl
Wyślij zdjęcia wady produktu mailowo, dołączając:
Po analizie zgłoszenia sklep poinformuje Cię, czy produkt wymaga wysłania do producenta. Jeśli tak, otrzymasz:
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki od klienta.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient.
Kontakt
Jeżeli masz pytania lub wątpliwości dotyczące zwrotów, wymian lub reklamacji, skontaktuj się z nami:
Telefon: 519 457 216