Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Damskie, niskie buty trekkingowe....

Męska kurtka narciarska BERGSON AXEN STX to techniczny model z membraną...

Męska kurtka narciarska BERGSON AXEN STX to techniczny model z membraną...

Damskie legginsy termiczne Bergson Lanapura wykonane z mieszanki 50%...

Męskie legginsy termiczne Bergson Lanapura wykonane z mieszanki 50%...

Bergson Lanapura to damska bielizna termoaktywna z mieszanki 50% wełny...

Bergson Lanapura to nowoczesna bielizna termoaktywna z mieszanki 50%...

Wytrzymałe raczki z 13 stalowymi zębami wykonane z odpornego tworzywa...

Spodnie trekkingowe męskie Bergson FLAM 4W wykonane są z elastycznego...

Męskie spodnie trekkingowe Bergson STELLO to lekkie, elastyczne i...

Męskie spodnie trekkingowe Bergson STELLO to lekkie, elastyczne i...

Bluza damska Campus ORIANA to połączenie wygody, stylu i ciepła....

Bluza damska Campus VISERRA to idealne połączenie stylu i komfortu....
Zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
W celu dokonania zwrotu postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Gawra Sklep Turystyczny
ul. Artyleryjska 7
15-875 Białystok
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. W przypadku, gdy produkt nie spełnia powyższych wymagań, odesłanie go nastąpi na koszt kupującego.
Zwrot kosztów za produkt zostanie dokonany w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Koszt wysyłki zwrotnej ponosi kupujący.
Wymiany
W przypadku chęci wymiany produktu, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Procedura wymiany wygląda następująco:
Koszty wysyłki związane z wymianą (zarówno zwrotu, jak i wysyłki nowego produktu) ponosi kupujący.
Reklamacje
W sklepie oferujemy produkty fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie towary posiadają fabryczną gwarancję producenta lub importera oraz rękojmię sprzedawcy na okres 2 lat.
Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy opakowanie nie zostało uszkodzone w transporcie. W przypadku zauważenia uszkodzeń (np. rozerwanych taśm lub plomb) należy odmówić przyjęcia przesyłki, sporządzić protokół szkody i jak najszybciej skontaktować się z nami w celu rozwiązania problemu.
W przypadku stwierdzenia wady produktu, prosimy o wykonanie poniższych kroków:
Telefonicznie: 519 457 216,
Mailowo: sklep@gawra-sklep.pl
Wyślij zdjęcia wady produktu mailowo, dołączając:
Po analizie zgłoszenia sklep poinformuje Cię, czy produkt wymaga wysłania do producenta. Jeśli tak, otrzymasz:
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki od klienta.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient.
Kontakt
Jeżeli masz pytania lub wątpliwości dotyczące zwrotów, wymian lub reklamacji, skontaktuj się z nami:
Telefon: 519 457 216